Dataset statistics
Number of variables | 7 |
---|---|
Number of observations | 247 |
Missing cells | 376 |
Missing cells (%) | 21.7% |
Total size in memory | 13.6 KiB |
Average record size in memory | 56.5 B |
Variable types
Numeric | 3 |
---|---|
Unsupported | 1 |
Categorical | 3 |
ผลสำรวจ has a high cardinality: 125 distinct values | High cardinality |
ข้อประเด็น has 133 (53.8%) missing values | Missing |
ข้อคำถาม has 202 (81.8%) missing values | Missing |
ผลสำรวจ has 9 (3.6%) missing values | Missing |
value has 17 (6.9%) missing values | Missing |
unit has 15 (6.1%) missing values | Missing |
ข้อคำถาม is an unsupported type, check if it needs cleaning or further analysis | Unsupported |
Reproduction
Analysis started | 2025-08-23 10:07:10.632845 |
---|---|
Analysis finished | 2025-08-23 10:07:10.738720 |
Duration | 0.11 seconds |
Software version | pandas-profiling v3.1.0 |
Download configuration | config.json |
Distinct | 15 |
---|---|
Distinct (%) | 13.2% |
Missing | 133 |
Missing (%) | 53.8% |
Infinite | 0 |
Infinite (%) | 0.0% |
Mean | 7.442105263 |
Minimum | 1 |
---|---|
Maximum | 11 |
Zeros | 0 |
Zeros (%) | 0.0% |
Negative | 0 |
Negative (%) | 0.0% |
Memory size | 2.1 KiB |
Quantile statistics
Minimum | 1 |
---|---|
5-th percentile | 2 |
Q1 | 6 |
median | 9 |
Q3 | 9.3 |
95-th percentile | 11 |
Maximum | 11 |
Range | 10 |
Interquartile range (IQR) | 3.3 |
Descriptive statistics
Standard deviation | 2.7425166 |
---|---|
Coefficient of variation (CV) | 0.3685135459 |
Kurtosis | -0.5036649486 |
Mean | 7.442105263 |
Median Absolute Deviation (MAD) | 1 |
Skewness | -0.8435908693 |
Sum | 848.4 |
Variance | 7.521397299 |
Monotonicity | Not monotonic |
Histogram with fixed size bins (bins=15)
Value | Count | Frequency (%) |
9 | 19 | 7.7% |
4 | 12 | 4.9% |
9.3 | 11 | 4.5% |
6 | 11 | 4.5% |
9.4 | 8 | 3.2% |
10 | 8 | 3.2% |
9.2 | 7 | 2.8% |
11 | 7 | 2.8% |
8 | 6 | 2.4% |
3 | 6 | 2.4% |
Other values (5) | 19 | 7.7% |
(Missing) | 133 |
Value | Count | Frequency (%) |
1 | 4 | 1.6% |
2 | 3 | 1.2% |
3 | 6 | 2.4% |
4 | 12 | |
5 | 3 | 1.2% |
6 | 11 | |
7 | 4 | 1.6% |
8 | 6 | 2.4% |
9 | 19 | |
9.1 | 5 | 2.0% |
Value | Count | Frequency (%) |
11 | 7 | 2.8% |
10 | 8 | |
9.4 | 8 | |
9.3 | 11 | |
9.2 | 7 | 2.8% |
9.1 | 5 | 2.0% |
9 | 19 | |
8 | 6 | 2.4% |
7 | 4 | 1.6% |
6 | 11 |
ประเด็น
Categorical
Distinct | 16 |
---|---|
Distinct (%) | 6.5% |
Missing | 0 |
Missing (%) | 0.0% |
Memory size | 2.1 KiB |
ผลความพึงพอใจรายด้าน | |
---|---|
ช่องทางที่ประชาชนมาใช้บริการ | |
งานบริการที่ประชาชนใช้บริการสูงสุด 5 อันดับ | |
ด้านขั้นตอนและระยะเวลาการให้บริการ | |
ช่องทางออนไลน์ | |
Other values (11) |
Length
Max length | 56 |
---|---|
Median length | 28 |
Mean length | 29.05263158 |
Min length | 10 |
Characters and Unicode
Total characters | 0 |
---|---|
Distinct characters | 0 |
Distinct categories | 0 ? |
Distinct scripts | 0 ? |
Distinct blocks | 0 ? |
The Unicode Standard assigns character properties to each code point, which can be used to analyse textual variables.
Unique
Unique | 0 ? |
---|---|
Unique (%) | 0.0% |
Sample
1st row | จำนวนกลุ่มตัวอย่าง |
---|---|
2nd row | รูปแบบการสำรวจ |
3rd row | พื้นที่ใช้บริการ |
4th row | พื้นที่ใช้บริการ |
5th row | ช่องทางที่ประชาชนมาใช้บริการ |
Common Values
Value | Count | Frequency (%) |
ผลความพึงพอใจรายด้าน | 31 | |
ช่องทางที่ประชาชนมาใช้บริการ | 28 | |
งานบริการที่ประชาชนใช้บริการสูงสุด 5 อันดับ | 26 | |
ด้านขั้นตอนและระยะเวลาการให้บริการ | 26 | |
ช่องทางออนไลน์ | 25 | |
งานบริการภาครัฐที่ควรมีการปรับปรุง | 23 | |
ด้านสถานที่และการอำนวยความสะดวก | 16 | |
ด้านเจ้าหน้าที่ให้บริการ | 14 | |
ผลความพึงพอใจจำแนกตามพื้นที่ใช้บริการ | 12 | 4.9% |
พื้นที่ใช้บริการ | 12 | 4.9% |
Other values (6) | 34 |
Length
Histogram of lengths of the category
Value | Count | Frequency (%) |
5 | 33 | |
ผลความพึงพอใจรายด้าน | 31 | 9.4% |
ช่องทางที่ประชาชนมาใช้บริการ | 28 | 8.5% |
งานบริการที่ประชาชนใช้บริการสูงสุด | 26 | 7.9% |
อันดับ | 26 | 7.9% |
ด้านขั้นตอนและระยะเวลาการให้บริการ | 26 | 7.9% |
ช่องทางออนไลน์ | 25 | 7.6% |
งานบริการภาครัฐที่ควรมีการปรับปรุง | 23 | 7.0% |
ด้านสถานที่และการอำนวยความสะดวก | 16 | 4.8% |
ด้านเจ้าหน้าที่ให้บริการ | 14 | 4.2% |
Other values (12) | 82 |
Most occurring characters
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most occurring categories
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per category
Most occurring scripts
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per script
Most occurring blocks
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per block
ปี
Real number (ℝ≥0)
Distinct | 6 |
---|---|
Distinct (%) | 2.4% |
Missing | 0 |
Missing (%) | 0.0% |
Infinite | 0 |
Infinite (%) | 0.0% |
Mean | 2564.352227 |
Minimum | 2560 |
---|---|
Maximum | 2567 |
Zeros | 0 |
Zeros (%) | 0.0% |
Negative | 0 |
Negative (%) | 0.0% |
Memory size | 2.1 KiB |
Quantile statistics
Minimum | 2560 |
---|---|
5-th percentile | 2560 |
Q1 | 2564 |
median | 2565 |
Q3 | 2566 |
95-th percentile | 2567 |
Maximum | 2567 |
Range | 7 |
Interquartile range (IQR) | 2 |
Descriptive statistics
Standard deviation | 2.17371238 |
---|---|
Coefficient of variation (CV) | 0.0008476652922 |
Kurtosis | -0.5110802686 |
Mean | 2564.352227 |
Median Absolute Deviation (MAD) | 1 |
Skewness | -0.6871172203 |
Sum | 633395 |
Variance | 4.725025509 |
Monotonicity | Increasing |
Histogram with fixed size bins (bins=6)
Value | Count | Frequency (%) |
2564 | 51 | |
2565 | 49 | |
2567 | 44 | |
2566 | 42 | |
2562 | 33 | |
2560 | 28 |
Value | Count | Frequency (%) |
2560 | 28 | |
2562 | 33 | |
2564 | 51 | |
2565 | 49 | |
2566 | 42 | |
2567 | 44 |
Value | Count | Frequency (%) |
2567 | 44 | |
2566 | 42 | |
2565 | 49 | |
2564 | 51 | |
2562 | 33 | |
2560 | 28 |
Distinct | 125 |
---|---|
Distinct (%) | 52.5% |
Missing | 9 |
Missing (%) | 3.6% |
Memory size | 2.1 KiB |
กรุงเทพฯ | 12 |
---|---|
ภูมิภาค | 12 |
ไม่มีการสำรวจ | 8 |
ด้านสุขภาพ | 7 |
ร้อยละที่ได้ | 6 |
Other values (120) |
Length
Max length | 84 |
---|---|
Median length | 23 |
Mean length | 23.31512605 |
Min length | 1 |
Characters and Unicode
Total characters | 0 |
---|---|
Distinct characters | 0 |
Distinct categories | 0 ? |
Distinct scripts | 0 ? |
Distinct blocks | 0 ? |
The Unicode Standard assigns character properties to each code point, which can be used to analyse textual variables.
Unique
Unique | 80 ? |
---|---|
Unique (%) | 33.6% |
Sample
1st row | สำรวจ ณ สถานที่ให้บริการโดยการแจกแบบสำรวจ/สอบถามประชาชนโดยตรง |
---|---|
2nd row | กรุงเทพฯ |
3rd row | ภูมิภาค |
4th row | ไม่มีการสำรวจ |
5th row | - |
Common Values
Value | Count | Frequency (%) |
กรุงเทพฯ | 12 | 4.9% |
ภูมิภาค | 12 | 4.9% |
ไม่มีการสำรวจ | 8 | 3.2% |
ด้านสุขภาพ | 7 | 2.8% |
ร้อยละที่ได้ | 6 | 2.4% |
ด้านงานทะเบียนราษฎร | 6 | 2.4% |
ด้านขั้นตอนและระยะเวลาการให้บริการ | 5 | 2.0% |
ด้านสถานที่และการอำนวยความสะดวก | 5 | 2.0% |
ด้านเจ้าหน้าที่ที่ให้บริการ | 5 | 2.0% |
ติดต่อ ณ หน่วยงาน | 5 | 2.0% |
Other values (115) | 167 | |
(Missing) | 9 | 3.6% |
Length
Histogram of lengths of the category
Value | Count | Frequency (%) |
กรุงเทพฯ | 12 | 4.2% |
ภูมิภาค | 12 | 4.2% |
ไม่มีการสำรวจ | 8 | 2.8% |
ด้านสุขภาพ | 8 | 2.8% |
ด้านงานทะเบียนราษฎร | 8 | 2.8% |
ณ | 7 | 2.4% |
ร้อยละที่ได้ | 6 | 2.1% |
5 | 1.7% | |
ด้านการเงิน | 5 | 1.7% |
หน่วยงาน | 5 | 1.7% |
Other values (124) | 210 |
Most occurring characters
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most occurring categories
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per category
Most occurring scripts
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per script
Most occurring blocks
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per block
Distinct | 212 |
---|---|
Distinct (%) | 92.2% |
Missing | 17 |
Missing (%) | 6.9% |
Infinite | 0 |
Infinite (%) | 0.0% |
Mean | 191.0330548 |
Minimum | 0.0028 |
---|---|
Maximum | 10422 |
Zeros | 0 |
Zeros (%) | 0.0% |
Negative | 0 |
Negative (%) | 0.0% |
Memory size | 2.1 KiB |
Quantile statistics
Minimum | 0.0028 |
---|---|
5-th percentile | 0.060065 |
Q1 | 0.3317 |
median | 0.8038 |
Q3 | 0.83015 |
95-th percentile | 0.90217 |
Maximum | 10422 |
Range | 10421.9972 |
Interquartile range (IQR) | 0.49845 |
Descriptive statistics
Standard deviation | 1245.74114 |
---|---|
Coefficient of variation (CV) | 6.521076374 |
Kurtosis | 48.62786007 |
Mean | 191.0330548 |
Median Absolute Deviation (MAD) | 0.0443 |
Skewness | 6.935819753 |
Sum | 43937.6026 |
Variance | 1551870.989 |
Monotonicity | Not monotonic |
Histogram with fixed size bins (bins=50)
Value | Count | Frequency (%) |
0.061 | 3 | 1.2% |
0.76 | 2 | 0.8% |
0.8409 | 2 | 0.8% |
0.8238 | 2 | 0.8% |
0.1374 | 2 | 0.8% |
0.8152 | 2 | 0.8% |
0.8475 | 2 | 0.8% |
0.8324 | 2 | 0.8% |
0.8481 | 2 | 0.8% |
0.8575 | 2 | 0.8% |
Other values (202) | 209 | |
(Missing) | 17 | 6.9% |
Value | Count | Frequency (%) |
0.0028 | 1 | |
0.0208 | 2 | |
0.0212 | 1 | |
0.0313 | 1 | |
0.0315 | 1 | |
0.0383 | 1 | |
0.0427 | 1 | |
0.0434 | 1 | |
0.0567 | 1 | |
0.0577 | 1 |
Value | Count | Frequency (%) |
10422 | 1 | |
9815 | 1 | |
8158 | 1 | |
8093 | 1 | |
3893 | 1 | |
3408 | 1 | |
5 | 1 | |
4 | 1 | |
3 | 1 | |
2 | 1 |
Distinct | 3 |
---|---|
Distinct (%) | 1.3% |
Missing | 15 |
Missing (%) | 6.1% |
Memory size | 2.1 KiB |
เปอร์เซ็นต์ | |
---|---|
ตัวอย่าง | 6 |
อันดับ | 5 |
Length
Max length | 11 |
---|---|
Median length | 11 |
Mean length | 10.81465517 |
Min length | 6 |
Characters and Unicode
Total characters | 0 |
---|---|
Distinct characters | 0 |
Distinct categories | 0 ? |
Distinct scripts | 0 ? |
Distinct blocks | 0 ? |
The Unicode Standard assigns character properties to each code point, which can be used to analyse textual variables.
Unique
Unique | 0 ? |
---|---|
Unique (%) | 0.0% |
Sample
1st row | ตัวอย่าง |
---|---|
2nd row | เปอร์เซ็นต์ |
3rd row | เปอร์เซ็นต์ |
4th row | เปอร์เซ็นต์ |
5th row | เปอร์เซ็นต์ |
Common Values
Value | Count | Frequency (%) |
เปอร์เซ็นต์ | 221 | |
ตัวอย่าง | 6 | 2.4% |
อันดับ | 5 | 2.0% |
(Missing) | 15 | 6.1% |
Length
Histogram of lengths of the category
Pie chart
Value | Count | Frequency (%) |
เปอร์เซ็นต์ | 221 | |
ตัวอย่าง | 6 | 2.6% |
อันดับ | 5 | 2.2% |
Most occurring characters
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most occurring categories
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per category
Most occurring scripts
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per script
Most occurring blocks
Value | Count | Frequency (%) |
No values found. |
Most frequent character per block
First rows
ข้อประเด็น | ข้อคำถาม | ประเด็น | ปี | ผลสำรวจ | value | unit | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 1.0 | NaN | จำนวนกลุ่มตัวอย่าง | 2560 | NaN | 3893.0000 | ตัวอย่าง |
1 | 2.0 | NaN | รูปแบบการสำรวจ | 2560 | สำรวจ ณ สถานที่ให้บริการโดยการแจกแบบสำรวจ/สอบถามประชาชนโดยตรง | NaN | NaN |
2 | 3.0 | NaN | พื้นที่ใช้บริการ | 2560 | กรุงเทพฯ | 0.6096 | เปอร์เซ็นต์ |
3 | 3.0 | NaN | พื้นที่ใช้บริการ | 2560 | ภูมิภาค | 0.3904 | เปอร์เซ็นต์ |
4 | 4.0 | NaN | ช่องทางที่ประชาชนมาใช้บริการ | 2560 | ไม่มีการสำรวจ | NaN | NaN |
5 | 5.0 | NaN | ร้อยละของการรับรู้ของประชาชนทราบว่ามีคู่มือสำหรับประชาชน | 2560 | - | 0.8125 | เปอร์เซ็นต์ |
6 | 6.0 | NaN | งานบริการที่ประชาชนใช้บริการสูงสุด 5 อันดับ | 2560 | ไม่มีการสำรวจ | NaN | NaN |
7 | 7.0 | NaN | ร้อยละผลความพึงพอใจในภาพรวม | 2560 | ร้อยละที่ได้ | 0.7542 | เปอร์เซ็นต์ |
8 | 8.0 | NaN | ผลความพึงพอใจจำแนกตามพื้นที่ใช้บริการ | 2560 | กรุงเทพฯ | 0.7895 | เปอร์เซ็นต์ |
9 | 8.0 | NaN | ผลความพึงพอใจจำแนกตามพื้นที่ใช้บริการ | 2560 | ภูมิภาค | 0.7005 | เปอร์เซ็นต์ |
Last rows
ข้อประเด็น | ข้อคำถาม | ประเด็น | ปี | ผลสำรวจ | value | unit | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
237 | NaN | NaN | ช่องทางออนไลน์ | 2567 | การได้รับความรวดเร็วกว่าช่องทางปกติ | 0.8481 | เปอร์เซ็นต์ |
238 | NaN | NaN | ช่องทางออนไลน์ | 2567 | การให้บริการแบบครบวงจร | 0.8470 | เปอร์เซ็นต์ |
239 | NaN | NaN | ด้านอื่น ๆ | 2567 | จำนวนเอกสารหลักฐานมีความเหมาะสม | 0.8207 | เปอร์เซ็นต์ |
240 | NaN | NaN | ด้านอื่น ๆ | 2567 | ความคิดเห็นและข้อร้องเรียนได้รับการแก้ไข | 0.8179 | เปอร์เซ็นต์ |
241 | NaN | NaN | ด้านอื่น ๆ | 2567 | การได้รับบริการที่มีคุณภาพ | 0.8292 | เปอร์เซ็นต์ |
242 | NaN | NaN | งานบริการภาครัฐที่ควรมีการปรับปรุง | 2567 | ด้านสุขภาพ | 0.4890 | เปอร์เซ็นต์ |
243 | NaN | NaN | งานบริการภาครัฐที่ควรมีการปรับปรุง | 2567 | ด้านงานทะเบียนราษฎร | 0.1517 | เปอร์เซ็นต์ |
244 | NaN | NaN | งานบริการภาครัฐที่ควรมีการปรับปรุง | 2567 | ด้านงานทะเบียนที่ดิน | 0.1458 | เปอร์เซ็นต์ |
245 | NaN | NaN | งานบริการภาครัฐที่ควรมีการปรับปรุง | 2567 | ด้านความปลอดภัยในชีวตและทรัพย์สิน | 0.0427 | เปอร์เซ็นต์ |
246 | NaN | NaN | งานบริการภาครัฐที่ควรมีการปรับปรุง | 2567 | ด้านคมนาคมและขนส่ง | 0.0383 | เปอร์เซ็นต์ |